El TGN Bàsquet afronta una temporada amb reptes exigents pels dos equips punters del club. Després d’aconseguir una plaça per a Lliga Femenina 2 i mantenir l’equip de Super Copa, el conjunt tarragoní està vivint un procés d’adaptació en aquest primer tram del curs.
Sergio Lou, director esportiu del club i entrenador de l’equip de Super Copa, repassava a Tarragona Ràdio l’actualitat d’ambdós equips. És una realitat que ni un ni altre estan aconseguint resultats en aquesta primera volta de la fase regular, però tal com deia Lou el TGN no ha dissenyat un projecte a curt termini.
Dins d’aquest canvi de rumb que ha fet el club, amb un enfocament més competitiu, Lou considera fonamentals el treball setmanal i el fet de tenir paciència. Tot i això, reconeix que s’ha d’anar conscienciant a les jugadores d’aquest augment d’exigència que requereix tenir dos equips en aquestes categories.
Tant l’equip de Lliga Femenina 2 com el de Super Copa se centren a continuar entrenant per a poder convertir la millora de sensacions de les últimes jornades en resultats positius.

