El candidat de VOX per Tarragona, Sergio Macián, assegura que durant la campanya ha percebut moltes ànsies de canvi entre els electors.
En l’entrevista a Tarragona Ràdio, el també secretari general de VOX ha destacat que la seva formació és l’única que parla amb claredat de qüestions que preocupen als ciutadans com les fronteres segures, l’ocupació de pisos, la llibertat lingüística o la immigració il·legal.
Lamenta que des de ‘posicions radicals d’esquerra confonguin l’extrema dreta amb l’extrema necessitat’.
Macián confia en repetir o superar els resultats de les anteriors eleccions catalanes que van donar 2 diputats per Tarragona i que la van convertir en quarta formació a la demarcació.
Macián encapçala la llista després que VOX destituís la fins ara secretària general i darrera candidata als comicis catalans, Isabel Lázaro.
Altres notícies:
- 5.500 persones assisteixen a la revetlla de Cap d’Any del Mercat
- El Nàstic enceta el 2026 a Torremolinos
- El Nadal dels Superpoders reuneix més de 800 participants
- CaixaForum tanca el 2025 amb més de 90.000 visitants
- El Dreams Village de PortAventura acull per primera vegada infants amb malalties cròniques d’hospitals del territori
