Set comarques tarragonines mantenen aquest dijous un risc molt elevat d’incendis forestals.

Segons el Servei de Prevenció d’Incendis Forestals de la Generalitat, les comarques afectades per aquest alt perill de focs forestals són la Conca de Barberà, Alt Camp, Baix Camp, Priorat, Ribera d’Ebre, Terra Alta i Baix Ebre.

Així mateix, hi ha altres vint comarques catalanes que estan en situació d’un risc alt d’incendis, entre elles el Tarragonès.

Els Bombers alerten del perill de foc forestal davant la situación en què es troben els boscos.

I és que aquest dimecres a la tarda van treballar en cinc incendis de vegetació al Camp de Tarragona.

Els més destacats han afectat els termes municipals del Pla de Santa Maria, Reus i Torredembarra.

El del Pla de Santa Maria ha afectat camps agrícoles de rostolls i ha cremat prop de 34 hectàrees de vegetació.

L’AP-2 i la carretera C-37 es van haver de tallar.

D’altra banda, es va declarar un altre incendi de vegetació a Reus, a la carretera TV-7211.

El foc es va localitzar en una zona propera a l’aeroport de Reus, que no va veure afectada la seva activitat.

En declaracions a Tarragona Ràdio, el Cap en Guàrdia dels bombers, Carmel Expósito, ha recordat que la simultaneïtat d’incendis es podria repetir en els propers dies degut a la situació de risc que pateix el territori. 

Finalment, els Bombers també van treballar en un altre incendi de vegetació al terme municipal de Torredembarra i en dos més a Riudoms i Bonavista.