La cap de llista de SíTarragona, Mar Giné, critica que la Tabacalera ha estat fins ara “un equipament que ningú ha estat capaç de buscar-li un ús en el seu conjunt, provocant així la degradació continua de les instal·lacions”. La candidata ha assegurat que amb els a l’alcaldia no ho permetran per un tema de responsabilitat.
El partit proposa la col·laboració publicoprivada a causa dels elevats costos d’inversió per rehabilitar l’espai. Giné ha explicat que s’ha de participar amb la Generalitat i estaments internacionals a través d’universitats i escoles europees, a més de cercar fons europeus que puguin participar en el cofinançament.
Des del punt de vista universitari, l’equipament no seria d’ús exclusiu per als estudiants, sinó que també seria un espai obert per a altres usos fora dels estudiantils, com ara el Centre de l’Escola d’Estiu, que fins ara cap govern ha impulsat, segons la candidata.
Més notícies:
- Mercaderies per l’Interior rebutja frontalment l’Estació Intermodal a Vila-seca
- Sant Pere i Sant Pau millora el seu enllumenat amb tecnologia LED
- Cisneros La Laguna s’emporta els tres punts davant un combatiu Instercap AsisaTarragona SPSP
- El TGN Bàsquet de Lliga Femenina 2 torna a cometre els mateixos errors i perd contra l’Ointxe (60-73)
- El TGN Bàsquet de Super Copa acarona el primer triomf, però falla massa tirs lliures i acaba perdent contra l’Espanyol CEJL’H (61-63)


