Això es tradueix en que les a les Segones Terceres i Quarta Catalanes rodaria de nou la pilota .
A aquestes categories cal afegir tot el futbol base
La FCF sota el paraigues de la Generalitat ha actualitzat els protocols . Els partits seran a porta tancada i sense l’ us dels vestidors.
El vicepresident de la Catalana i delegat al camp de Tarragona Josep Vives diu que estant pendents del que es comiqui des de les autoritats sanitaries per posar de nou en marxa le competicions que han estat aturades durant dues setmanes al igual que el negoci de l’hosteleria.
Un Vives que s’ ha mostrat critic davant el greure comparatiu imposat per Govern Català de no permetre tancar instalacions esportives com si poden fer, cines o teatre . Diu que aquesta acció perjudica i molt ja que s’ aconsegueix l’ efecte contrari al que es busca amb aquestes mesures establertes pel Govern de la Generalitat.
Excepte la Quarta Catalana que arrencaria aquest cap de setmana en la restà ja s’ ha jugat almenys una jornada.