La remodelació del Moll de Costa s’inaugura aquest vespre, a partir de dos quarts de 9 del vespre, en un acte presidit pel secretari per a la mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, i el president del Port, Josep Anton Burgasé.Les obres del Moll de Costa van començar al gener d’aquest any i han suposat la construcció de 385 nous metres de passeig del tram que va del Serrallo al Passeig de la Independència.El paviment és similar al nou del Serrallo i s’han col·locat palmeres i enllumenat. També s’han suprimit dos dels quatre carrils per a cotxes i se n’ha habilitat un per a bicicletes a la banda de mar. A més, s’han ampliat les voreres per a vianants.Ara, es començarà a treballar en la remodelació del passeig de la Independència en una segona fase del mateix projecte.