S’inicien les obres de construcció d’un tanc o dipòsit anti-DSU al barri de La Móra. Aquest dipòsit podrà emmagatzemar un màxim de 1.000 m3 d’aigua, per tal de regular i tractar els desbordaments.
Aquesta infraestructura permetrà laminar i regular els cabals generats en els episodis de pluja, disminuint el seu abocament al canal de La Móra i, fins i tot, fent un cert grau de depuració sobre els volums que finalment s’abocaran al medi. Les obres tindran una durada de 4 mesos.
L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha destacat la importància d’aquesta obra: “Aquest projecte ens permetrà millorar les infraestructures necessàries a la Móra i minimitzar al màxim la possibilitat de sobreeiximents del canal. Des del govern municipal refermem el compromís amb la ciutadania de la Móra per tal que el barri sigui més resilient a les tempestes fortes, com la que vam patir el novembre passat en aquesta zona de la ciutat”.
Les obres d’aquest dipòsit formen part de les accions del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació “Tarragona, entre el blau i el verd”, un projecte finançat pels Fons Europeus Next Generation en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència que aposta per un turisme verd i sostenible, per una millora de l’eficiència energètica, per la transició digital i per la competitivitat en el camí per donar compliment als Objectius de Desenvolupament Sostenible.
- Estabilitzat l’incendi forestal a Santa Coloma de Queralt, que ha afectat 8 hectàrees
- 20 anys de CatRock
- El risc d’incendi forestal continua sent extrem i s’agreujarà els propers dies
- El primer casal d’estiu de la Móra-Tamarit supera el centenar d’inscripcions
- Junts per Catalunya anuncia 350.000 € per rehabilitar la muralla de Tarragona

