A partir d’aquest dimarts s’obre la convocatòria de subvencions de les associacions de veïns i federacions veïnals per a la realització d’activitats durant aquest 2025, que estarà oberta fins al 30 de març.
Poden sol·licitar les subvencions, les associacions de veïns i les federacions veïnals de Tarragona, inscrites en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes amb les dades actualitzades i que no es contradiguin en cap dels supòsits per obtenir aquesta ajuda.
Com a novetat i amb voluntat de compliment de les noves bases reguladores aprovades per Consell Plenari el desembre de 2024, “enguany totes les entitats cobraran la subvenció en un sol pagament, per tal de facilitar-los la feina durant tot l’any”, apunta la consellera de Relacions Ciutadanes, Sonia Orts.
Tota la informació i inscripcions a: www.tarragona.cat
- Detenen quatre homes a Tarragona per retenir una persona, agredir-la amb una arma de foc i causar-li lesions greus
- Tarragona recorda la figura de Lluís Companys amb un homenatge a l’Oliva i una ofrena floral a la tarda
- En Comú Podem reclama una jubilació digna per a 4.200 pensionistes de Tarragona penalitzats tot i haver cotitzat 40 anys
- AITASA inverteix 10 MEUR per reforçar la transició hídrica de la indústria de Tarragona
- La 3a Jornada Territori Arxiu explorarà les fissures i les dissidències com a noves formes de llegir els arxius
