L’exposició Talent Latent enceta aquest dimecres la sisena edició del Festival Internacional de fotografia SCAN.
Enguany, el Moll de costa serà l’escenari principal del certamen al qual hi participen més d’un centenar d’autors.
La inauguració de la mostra que enceta el festival serà aquest dimecres a les set de la tarda al Tinglado número 2.
Sota el comissariat de Jesús Micó, l’exposició acull l’obra de deu joves fotògrafs que contemplen diferents estils i aspectes conceptuals de la imatge.
La proposta SCAN Photobooks, al mateix Tinglado, també arrenca aquest dimecres amb la presència de gairebé un centenar de fotollibres autoeditats.
El festival s’allargarà fins després de reis amb altres ofertes com el SCANOFF que arrenca dijous comissariat per Pep Escoda. L’objectiu és que dotze autors emergents puguin mostrar públicament les seves creacions en projeccions lliures i obertes a tothom. Paral·lelament també arribarà el Full Contact, punt de trobada entre artistes i experts i que es presenta com una oportunitat pels creadors emergents de donar-se a conèixer.
L’SCAN compta amb 24 exposicions més en diferents espais de la ciutat, algunes ja obertes al públic.
Destaquen els treballs instal·lats als finestrals del Tinglado4, obra de Vanessa Pey o les Escenes de Caça de Valentín Vallhonrat, a la Fundació Fòrvm.