L’Ajuntament de Tarragona aprovarà una nova taxa extraordinària de reposició d’efectius a les empreses públiques municipals amb l’objectiu d’estabilitzar el “màxim” nombre de treballadors. En concret, dos llocs a l’Empresa de Serveis i Promocions d’Iniciatives Municipals SA (EPIMSA), catorze a l’Empresa Municipal de Transports (EMT) i dotze més a l’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona (EMATSA).
En aquest mateix trimestre, també s’iniciarà l’expedient per ampliar aquesta oferta en vuit llocs més a l’EMT i en deu més a EMATSA. Així, en global, passaran a tenir caràcter fix 46 relacions contractuals.
El consistori ha rebut l’autorització del Ministeri d’Hisenda per donar llum verda a l’oferta pública corresponent a aquesta taxa.
Més notícies:
- Un bon Nàstic empata a un gol davant el Girona FC
- El Gremi de Pagesos commemora Sant Llorenç amb un ofici solemne i el tradicional repartiment d’alfàbrega
- Setze detinguts i més de mig miler d’identificats en un operatiu contra la reincidència i les armes a Tarragona
- Carla Plana porta Tarragona a Europa
- Babak Tafreshi, el millor astrofotògraf mundial, viurà l’eclipsi des de Tarragona

