Tarragona clama per erradicar la violència envers les dones. Sota el lema “El masclisme juga brut”, durant tot el dia s’han programat diverses activitats reivindicatives. Amb motiu del 25N, s’ha fet la lectura del manifest davant l’Ajuntament.

Enguany, el Servei d’Informació i Atenció a les dones de la conselleria d’Igualtat ha atès 111 dones, 86 per casos de violència masclista. Una dada que representa el 77,5% del total de les assistències. Des de l’ Ajuntament de Tarragona clamen per erradicar la violència envers les dones. El lema d’enguany posa en manifest que les violències continuen presents i que cada vegada agafen més força en l’àmbit digital.

La lectura del manifest ha estat presidida per l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, que ha demanat a la ciutat que ‘alci la veu per aconseguir que cap dona visqui amb por’.

L’acte ha comptat amb representants de diversos espais que s’han adherit a la Xarxa Noa. Actualment, ja en són 44, que s’han convertit en espais segurs i que tenen personal format per intervenir davant de conductes masclistes.

Durant tot el dia s’han programat diverses activitats sota el lema “El masclisme juga en brut”.