Tarragona donarà la benvinguda a l’any nou xinès amb una festa a la Plaça de la Concòrdia de la URV.
Amb l’objectiu d’apropar les tradicions i la cultura xineses, l’associació d’estudiants xinesos de la Universitat Rovira i Virgili ofereix aquest dimarts una oportunitat per donar la benvinguda a l’Any Nou xinès, el de la serp.
Des de les deu del matí i fins les dues del migdia, els assistents podran participar en jocs tradicionals, tallers culturals i activitats esportives. També es duran a terme diferents xerrades sobre la cultura xinesa on es parlarà de les diverses regions i s’aproparà al públic a la cerimònia del te. També es durà a terme una representació teatral d’ombres xineses.
La responsable de l’associació d’estudiants xinesos de la URV, Cristina Zhu RongRong, explica que aquestes activitats serveixen perquè els tarragonins i tarragonines s’apropin a les costums xineses i a la vegada, els estudiants xinesos coneguin la gent d’aquí.
Cada any, diversos alumnes xinesos estudien a Tarragona en el marc d’un conveni amb la URV com a complement de la carrera en filologia hispànica que realitzen a la Xina.
- El Nàstic cau 0 a 2 davant l’Andorra
- Fran Gil, nou central per a la defensa del Nàstic
- Costa Daurada s’incorpora a la samarreta oficial del Gimnàstic de Tarragona
- Lia Sampai & Nerea Bassart a El Catllar
- El Nàstic de Tarragona engega una nova etapa amb una clara aposta per la joventut i pels jugadors formats al Planter Grana

