El recorregut de la cursa tindrà la línia de sortida a la Plaça de la Font, passant pel carrer Major i pujant les escales fins al Pla de la Catedral com el pas de Meta. Un recorregut de 5,10 km amb una durada d’1 hora i 10 minuts aproximadament i que contarà a prop de 500 inscrits, esperen a batre record de 700. L’esdeveniment està organitzat pel C.E. Alliberadrenalina, amb la col·laboració de la Mulassa de Tarragona i de les Regidories d’Esports i Cultura.
Els dies 7 i 8 d’agost, entre les 18:00 i les 20:00, els participants hauran d’acudir al local del C.E. Alliberadrenalina a recollir els seus dorsals. A continuació, el dissabte 9 d’agost, a les 21:00 a la Plaça de la Font començarà la cursa i es tindrà previst que finalitzi al Plà de la Seu de Tarragona al voltant de les 22:10.
A Tarragona Ràdio, Joan Carles Gil, president del Club Excursionista Alliberadrenalina de Tarragona, ha explicat el recorregut d’aquesta edició, a més que a desvelat que a la línia de Meta, hi haurà una sorpresa visual que motivarà als participants a arribar fins al final.
La XI edició de la cursa del seguici començarà el 9 d’agost a la Plaça de la Font a les 21:00.
- Només l’Oblit en concert a la Sala Zero
- Tarragona reactiva la ZBE el dilluns
- El Banc de Sang i la URV fan “rècord” amb prop de 700 donacions als campus i seus
- L’aeroport de Reus incrementa un 34,1% els passatgers i un 9,4% les operacions al febrer
- El Tinglado 2 del Moll de Costa inaugura l’exposició “Llum, Natura Centrum Est”

