Tarragona estrena un gran mural amb mirada feminista contra la bretxa salarial i el sostre de vidre. L’obra està ubicada al carrer Macià Mallol i Bosch, al costat de l’Hospital Joan XXIII.
L’obra ha estat elaborada per l’artista Alejandro Gómez Altes. Es tracta d’un mural de grans dimensions que forma part del projecte d’art urbà que s’està duent a terme a diferents indrets de la ciutat impulsat per la conselleria d’Igualtat amb la participació de diverses entitats tarragonines.
L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha remarcat la importància de reivindicar la igualtat i els drets de les dones a través d’aquest projecte artístic.
Viñuales ha inaugurat el mural aquest divendres al migdia acompanyat de l’artista i de consellers i conselleres de la corporació.
Altres notícies:
- Degoteig de clients als establiments de productes pirotècnics
- Finalitza la vinculació de Moi Delgado amb el Nàstic
- Agredeixen un periodista de Tac12 mentre feia un reportatge sobre el top manta al límit entre Salou i Cambrils
- L’Ajuntament de Tarragona estudiarà fer formació als joves per conscienciar-los sobre el risc de saltar des de roques
- El Port de Tarragona acull la presentació de la 11a edició del SOSCIATHLON
