Tarragona Ràdio es bolca per les eleccions municipals del 28 de maig. Durant aquesta campanya, cada dia s’actualitzaran totes les propostes dels partits en un apartat específic a tarragonaradio.cat i dins dels informatius del matí i del migdia. A més, s’ha preparat una newsletter perquè els subscriptors estiguin al dia de tota l’actualitat.
Cada dia els usuaris rebran tota la informació de campanya de totes les formacions polítiques en els seus dispositius. El butlletí inclourà l’entrevista del dia en format àudio i vídeo amb un dels candidats a l’alcaldia, que aquesta mateixa setmana es començaran a emetre. A més, l’infopodcast de Tarragona Ràdio alTema, es transforma en alVot, per informar i analitzar tot el que donen de si les jornades de la campanya.
Tot el seguiment arribarà fins al diumenge 28 de maig, en la jornada electoral, amb una programació especial des del matí, amb el seguiment de les votacions dels candidats a l’alcaldia, amb un informatiu especial al migdia, i, posteriorment, la nit electoral amb connexions en directe des dels col·legis, el recompte dels vots, l’anàlisi amb experts en política i els resultats des de les diferents seus a la ciutat.
Tota la informació estarà disponible al 96.7FM, a tarragonaradio.cat, a les aplicacions mòbils i des del canal de la ràdio a la TDT.
SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER i rep cada dia la darrera hora de les eleccions municipals.
Més notícies:
- Quatre detinguts a Tarragona per falsedat documental durant l’examen pel permís de conduir
- César Morgado, nou central a l’eix de la defensa grana
- Focs britànics i holandesos a la recta final del Concurs de Focs
- El Museu del Port enceta un programa d’activitats familiars
- Els hotels de la ciutat fregaran el ple durant les setmanes més fortes de l’estiu