Tarragona Ràdio estrena “La Veu de Tarragona. Camí cap als 40” l’endemà del dia del seu 39è aniversari. El nou programa matinal de referència apostarà per posar més focus en l’actualitat l’actualitat i per fer noves passes continguts innovadors entre l’espai analògic i digital.
Tarragona Ràdio fa un nou pas endavant en la seva trajectòria informativa i estratègia digital amb l’estrena d’un nou programa matinal: “La Veu de Tarragona. Camí cap als 40”.
Arriba en un moment especial per a l’emissora, que ha celebrat el 39è aniversari encetant el compte enrere cap a quatre dècades d’història al servei de la ciutat
Representa una reformulació del ja clàssic “La Veu de Tarragona”, estrenat en 2021, i arriba en un moment especial per a l’emissora, que ha celebrat el 39è aniversari encetant el compte enrere cap a quatre dècades d’història al servei de la ciutat.

El nou programa, d’esperit coral i impulsat per tot l’equip de periodistes del departament de programes de Tarragona Ràdio, estarà liderat per Josep Suñé, Miguel González i Núria Cartañà. Amb un enfocament renovat i una aposta per la immediatesa i la profunditat, ocuparà la franja de màxima audiència, de 9h a 11h, intensificant el seu focus en l’actualitat local.
Actualitat, cultura en majúscules, la història de Tarragona, el Nàstic i els barris
El programa obrirà cada dia amb una anàlisi de la política, l’economia i l’actualitat municipal, mentre que la segona hora es diversificarà amb espais dedicats a la cultura en majúscules, a la història de Tarragona, al Nàstic i fins i tot a seccions d’humor i consells per a la ciutadania.
L’equip també comptarà amb periodistes de referència de l’emissora, com Jordi Blanch i Joan Andreu Pérez, i amb la incorporació d’Abril Rius, treballadora en pràctiques que aportarà una mirada fresca i un domini natiu de les xarxes socials i l’entorn audiovisual.
A banda del format radiofònic en directe, Tarragona Ràdio ha fet una aposta decidida per la innovació digital, concebent aquest nou espai com un producte híbrid entre programa i generació de pòdcasts nadius, amb una meticulosa tasca de preproducció que permetrà ampliar-ne l’abast i l’impacte en el consum a la carta i la distribució en plataformes.
Amb aquesta renovació, Tarragona Ràdio no només reforça el seu lideratge com a mitjà local de referència, sinó que també consolida la seva estratègia multiplataforma i digital, oferint un periodisme de proximitat àgil, rigorós i adaptat als nous temps. El compte enrere cap als 40 anys ha començat, i Tarragona Ràdio ho celebra mirant cap al futur.
“Aquest mes de genera, la Generalitat de Catalunya va incloure Tarragona Ràdio en el llistat dels 15 mitjans de ràdio i pòdcasts de Catalunya més representatius de la cadena de valor del sector audiovisual; som a la primera divisió catalana i no més podrem seguint ser-hi si continuem revisant-nos, repensant-nos i innovant cada dia”.
El director gerent de l’emissora, Xavier de Gispert, que també s’incorporarà al dia a dia del programa en la feina darrere dels focus, ha volgut recalcar el perquè d’aquest canvis: “Aquest mes de genera, la Generalitat de Catalunya va incloure Tarragona Ràdio en el llistat dels 15 mitjans de ràdio i pòdcasts de Catalunya més representatius de la cadena de valor del sector audiovisual; som a la primera divisió catalana i no més podrem seguint ser-hi si continuem revisant-nos, repensant-nos i innovant cada dia”.
- Segle XXI i Viladecans seran els rivals del TGN Bàsquet en la Lliga Catalana Femenina 2
- El Nàstic s’imposa al filial del Valencia en el primer amistós de pretemporada (1-2)
- Comença el compte enrere pel Tour 2026 amb Tarragona present a París
- Detenen per homicidi imprudent el conductor del cotxe de l’accident mortal amb un motorista a Montbrió del Camp
- Una setantena d’agents rurals i ADF controlen l’accés i els espais naturals en risc extrem d’incendi al sud de Catalunya