El premi Petxina Km.0 distingeix el producte periodístic de proximitat i amb vocació de servei al territori. L’aposta pels podcast de Tarragona Ràdio competiran en la mateixa categoria amb Ràdio Cambrils, per reprendre les emissions el 2019, i amb 3 de vuit, per teixir comunicativament les comarques del Penedès i el Garraf durant els últims 40 anys.
Pel que fa a la Petxina Oberta, que distingeix la font informativa que ha atès amb rigor, diligència i efectivitat els requeriments dels periodistes, es disputaran entre Creu Roja Tarragona, l’equip de comunicació de les Decennals i el Port de Tarragona. La Petxina Tancada, que es la font que dificulta la feina als professionals de la informació, serà per AENA, la Delegació territorial del Govern català a Tarragona o el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
Durant el lliurament també s’atorgarà la Petxina Daurada a Fàtima Llambrich en reconeixement a la seva trajectòria professional.
Més notícies:
- El TGN Bàsquet ja coneix els seus rivals de cara a la segona temporada consecutiva a Lliga Femenina 2
- El Psicurt rep més de 400 curtmetratges per participar en l’onzena edició
- Barraques Tarragona denuncia un “veto polític” després que l’Ajuntament suspengui l’activitat per Santa Tecla
- Tarragona instal·larà una pantalla gegant si Espanya es classifica per a les semifinals del Mundial de Futbol
- L’EMT condemna l’agressió a un conductor i afirma que el protocol d’actuació va funcionar

