Tarragona registra 86 habitatges iniciats el 2022, xifra que suposa un augment del 18% respecte de l’any 2021. Pel que fa als habitatges acabats, a Tarragona es van acabar 390 habitatges, una xifra un 87% superior a la registrada el 2021. Són dades de l’Associació de Promotors de Catalunya (APCE), l’Ajuntament del Vendrell i CaixaBank que han analitzat la situació del sector immobiliari al municipi i les possibilitats que ofereix a les empreses promotores i constructores de la Costa Daurada.
Amb aquestes dades, Tarragona registra la producció d’habitatges més elevada entre les capitals de comarca costaneres, amb 86 habitatges, seguida per Reus amb 40 i el Vendrell amb 28 habitatges iniciats. En l’àmbit comarcal, el 2022 es van iniciar 399 habitatges al Tarragonès (un 6% més que 2021) i se’n van acabar 651 (un 80% més que el 2021).
A Tarragona ciutat, a més, es van registrar 98 compravendes d’habitatges nous i 432 compravendes d’habitatges usats. Calafell, Cambrils i Salou són els municipis de la Costa Daurada amb major producció d’habitatge registrada el 2022.
Més notícies:
- El govern espanyol garanteix ajudes per als afectats dels incendis al Baix Ebre
- Detingut un home per dos robatoris amb violència a dones d’edat avançada a Tarragona
- L’Agulla del Mèdol té una ‘germana bessona’, la “Pyràmide” de Saint-Rémy-de-Provence
- El Nàstic ha presentat els últims dos fitxatges d’aquest intens mercat d’estiu
- OxV: Now Fest, festival d’art digital