La Comissió d’Hisenda veurà aquest dimecres la liquidació del pressupost municipal de 2025 que suposa un superàvit per damunt dels 19 milions d’euros. Es tracta del resultat positiu més elevat dels darrers 18 anys.
Segons l’informe elaborat pel viceinterventor general de l’Ajuntament que publica el Diari de Tarragona aquest dimarts, la principal causa dels números positius és que el consistori va ingressar 14’7 milions per sobre del que tenia pressupostat. La dinamització de l’economia i la participació en tributs de l’estat són alguns dels motius del resultat econòmic positiu. A més, el sobrant de la tresoreria municipal compta amb 3 milions addicionals que arriben de l’Institut Municipal de Serveis Socials i dels Patronats d’Esports i Turisme.
En la tertúlia política de Tarragona Ràdio, la portaveu del govern del PSC, Sandra Ramos, ha destacat, a més l’elevada execució, un 93%, del pressupost estipulat.
La consellera d’ERC, Gemma Fusté, considera que els diners sobrants s’han de gastar en qüestions que interessin a la població i es pregunta pels projectes que han quedat pendents.
La liquidació del pressupost s’haurà d’aprovar en el ple ordinari previst per dilluns 23 de març

