Tarraco Gel torna aquestes festes a Tarragona, per vuitè any consecutiu. A partir d’aquest divendres, s’instal·larà una pista de gel natural coberta totalment amb una carpa de 800 metres quadrats al centre comercial Les Gavarres.

Aquest Nadal torna l’oferta d’oci i diversió de Tarragona pensada per a tots els públics. En els últims anys, Tarraco Gel ha estat un dels principals reclams de la ciutat, donant l’oportunitat a grans i petits de patinar dins una gran pista de gel natural.

Aquest any Tarraco Gel torna per quart any consecutiu al Parc Comercial i d’Oci Les Gavarres, després de consolidar l’activitat amb més de 30 mil visites anuals. Donarà el tret de sortida el divendres 2 de desembre a partir de les 18:30h amb una inauguració espectacular a càrrec de la secció de patinatge del Club Gimnàstic de Tarragona.

Un any més, els patrocinadors principals de Tarraco Gel són BAUHAUS i BBVA. Les entrades ja estan a la venda a tarracogel.cat, on es poden consultar els preus especials per a col·legis, grups i associacions sense ànim de lucre.