Tarragona vol arribar al mercat xinès de la mà del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE), que ha celebrat els dies 3 i 4 de març l’assemblea general. La trobada ha tingut lloc a la Mesquita-Catedral de Còrdova i ha servit per fixar les línies que impulsaran la promoció internacional del Grup a Europa, Amèrica i Àsia, especialment al mercat xinès.
L’assemblea general ha comptat amb la presència del tinent d’alcalde d’Educació, Manel Castaño, qui des de la ciutat andalusa ha volgut destacar “el compromís educatiu, cultural, patrimonial i turístic del Grup cap a les ciutats membres. Durant l’assemblea, el president del GCPHE i alcalde de San Cristóbal de la Laguna, Luis Yeray Gutiérrez, ha anunciat que s’està treballant en l’agenda d’actes del 30è aniversari del Grup i en els propers esdeveniments culturals i de promoció internacional.
En concret, en els propers dies, el Grup serà present a la Fira de Turisme ITB de Berlín del 7 al 9 de març; presentarà el Circuit de Curses d’enguany el 8 de març; i farà un viatge a Bordeus per intercanviar amb l’Ajuntament de la ciutat francesa bones pràctiques de gestió del patrimoni.
El passat 20 de gener, Tarragona assumia formalment la tercera vicepresidència del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat, durant l’assemblea general celebrada a FITUR. La ciutat tindrà enguany per primer cop una vicepresidència en la comissió executiva del Grup, que exerceix les funcions de representació i promoció als mercats nacionals i internacionals.
Més notícies:
- Alex Almansa arriba al Nàstic després de la seva etapa a l’Espanyol
- Els protagonistes de “El Jardí Sonor”
- El darrer disc del cantautor mallorquí Amulet no “Es Desastre”, és fantàstic.
- Uns 10.000 escolars visiten el Museu del Port durant el curs 2025-2026
- Junts reivindica el fet d’haver impulsat la transformació del tram del Balcó de la Rambla Nova

