La candidatura de Tarragona 2017 presenta Tarracajorrani, la campanya promocional amb què es pretén donar a conèixer el certamen entre la població.Els responsables de la candidatura als Jocs del Mediterrani han revelat aquest dijous el significat de la paraula, que durant els últims dies s’ha pogut llegir pels principals carrers de la ciutat. Un dels principals reclams de la campanya ciutadana és la cançó de la candidatura que, precisament, pren el nom de Tarracajorrani. Ã?s un rap i la lletra se centra en la ciutat i els seus principals atractius, com ara l’amfiteatre, el Pont del Diable, les platges o els productes de la terra. A més, s’ha instal·lat una pantalla de grans dimensions a tocar del Balcó del Mediterrani, que projecta diferents espots sobre els jocs i la proposta tarragonina. Funcionarà a la Rambla Nova fins diumenge. El president executiu de la candidatura, Mario Rigau, explica que volen obrir el projecte a la ciutadania. Si no hi ha sorpreses, Tarragona serà escollida candidata espanyola el proper 29 d’abril.
