Ha estat un dels Sant Magí més multitudinaris de la història. Ho diuen els responsables de l’àrea municipal de Cultura l’endemà de tancar-se les festes d’estiu de la ciutat.

Els dies ennuvolats que han fet que molts turistes visitin Tarragona en comptes d’anar a la platja o el costum, cada cop més estès, dels tarragonins de no marxar per Sant Magí, han contribuït a l’elevada participació en els actes programats enguany.

La tinent d’alcalde de Cultura i Festes, Begoña Floria, així ho ha destacat. Ha fet una valoració satisfactòria de les festes.

Unes festes que no han escapat a polèmiques com la dels urinaris instal·lats a prop dels recintes monumentals de la ciutat. Floria ha explicat que el lloc era el de pas dels ciutadans i recorda que les activitats festives tenien lloc precisament al costat dels punts patrimonials.

Sobre el trasllat al pub Highland de la Síndriada ha dit que va ser una decisió objectiva que es va haver de prendre de forma urgent per l’amenaça de pluja.

També ha insistit que només es va donar permís per instal·lar barres al carrer als bars que tenien terrassa.

El tècnic de Festes, Xavie González, ha subratllat el caràcter cívic dels ciutadans que han participat en les festes de Sant Magí.

La comissió informativa de festes del setembre abordarà amb els grups de l’oposició el tema dels urinaris mòbils instal·lats aquest Sant Magí.