L’ajuntament de Tarragona impulsa la campanya ‘Som Comerç TGN’ per reforçar els establiments de proximitat.
Es posarà en marxa a finals d’aquest mes de març i s’han programat activitats durant tot l’any.
Les accions de dinamització giren a l’entorn de 9 eixos temàtics. Amb caràcter mensual hi haurà, per exemple, jornades destinades als comerciants per abordar qüestions com el màrqueting verd o el model de gestió del mercat central.
Això serà la darrera setmana de març però a l’abril i sota el lema ‘Som actius’ es faran activitats dedicades a l’educació i la infància.
Els més petits participaran en l’elaboració dels murals ‘Pinta el comerç’ que s’exposaran a la Rambla Nova i la plaça Verdaguer.
Al maig, el torn serà per ‘Som Punt de Trobada’. S’han previst activitats infantils d’animació al carrer. Hi haurà un Scape Room a la plaça de les Cols, un laberint davant l’OMAC a la Rambla o la carpa Món Titella a la plaça Verdaguer.
Al juny, l’eix comunicatiu de la campanya serà ‘Som Sostenibles’ . Les accions vincularan comerç i sostenibilitat a través de jocs, xerrades o inflables.
La consellera de Comerç, Maria José López, ha destacat, que es vol enfortir el sector a la ciutat. La imatge gràfica de la campanya estarà present a l’espai urbà. A través de 12 tòtems es mostraran fotografies de comerciants i s’editaran adhesius per als establiments. Diu López que amb la imatge dels mateixos comerciants es garanteix la qualitat del que ofereixen. El president de la VIA T, salvador Minguella, ha parlat de la necessitat d’anar tots a una.
Hi ha la voluntat que ‘Som Comerç TGN’ es converteixi en marca identificativa del teixit comercial de proximitat de la ciutat.