El febrer de 2006 entrarà en vigor la TARRAGONA Â? CARD, una targeta que ofereix diferents descomptes als turistes que visitin la ciutat. Aquesta TARRAGONA CARD copia el model que ja funciona amb èxit a d’altres ciutats espanyoles i europees. Els turistes hauran d’ensenyar aquesta targeta cada vegada que facin una compra per beneficiar-se dels seus avantatges. A Tarragona s’editaran tres targetes diferents, d’un, dos o tres dies. El preu de cadascuna d’aquestes targetes encara s’ha de definir. Aquest dimarts s’ha signat el conveni de col·laboració amb la VIA-T, que significa l’adhesió a aquesta iniciativa de 200 botigues del centre de la ciutat. En els propers dos mesos s’espera tancar altres convenis amb altres sectors com els restaurants, els hotels, els aparcaments o els museus de la ciutat. En total, s’espera que 600 establiments de Tarragona s’incorporin a la campanya. El president del Patronat de Turisme, Francesc Ricomà, ha destacat que la TARRAGONA Â? CARD pot fidelitzar els visitants de la ciutat, i captar-ne de nous.Ricomà també ha destacat que gràcies a aquesta targeta es podran conèixer tots els hàbits i gustos dels turistes. La TARRAGONA Â? CARD es presentarà a la fira FITUR, al gener de l’any vinent. Al mes següent ja entrarà en funcionament, just abans de la primera campanya turística important, Setmana Santa. Durant el 2006 es farà una primera tirada de 5.000 targetes, que es repartiran als hotels, a les agències de viatges i als punts d’informació turística de la ciutat.
Redacció Tarragona Ràdio