Tarragona Ràdio continua creixent a les xarxes socials. L’aposta de l’emissora municipal per la tecnologia i els nous continguts, té el seu reflex en l’augment de seguidors als seus perfils a les xarxes socials. 

Aquest dilluns, el perfil de Tarragona Ràdio al Twitter ha superat els 10.000 seguidors. La seguidora que ha arrodonit la xifra, Mari Carme Gil, és una usuària de la Biblioteca Pública, que està fent un curs per a aprendre, precisament, a utilitzar les xarxes socials.  

En aquest perfil, es pot consultar tota l’actualitat de la ciutat i les informacions en temps real; en el moment en el qual s’estan generant. També s’ha convertit en un espai d’interacció i ‘feedback’ amb els oïdors. A l’altra xarxa social, al Facebook, arribarem aviat als 7.000 seguidors. 

Totes les informacions que apareixen a la pàgina web de Tarragona Ràdio, sistemàticament es publiquen en aquest perfil, al moment.   

També milloren els registres a la pàgina web de la ràdio. Amb 22 mil persones que s’hi connecten mensualment, i un grau de permanència també en augment. Amb una durada mitjana de més de vint minuts d’estada i un 40% de visites noves cada mes.

En aquesta temporada també s’han estrenat les emissions en streaming a través del canal Youtube, canal amb alguns documents amb més de 10.000 visualitzacionsRecentment, també hem estrenat Apps per sistema iOs i Androide.

Destaquen les emissions del Sempre Nàstic i altres programes de l’extensa graella de l’Emissora Municipal. És una clara aposta de Tarragona Ràdio pels canals digitals i la tecnologia, en un moment de canvi vertiginós dels consums audiovisuals.