Tarragona explorarà el mercat turístic americà. Es tracta d’un visitant que interessa a la ciutat per la seva disponibilitat econòmica, la seva atracció per la cultura i perquè es considera un objectiu factible.

El gerent del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ho ha explicat en declaracions a Tarragona Ràdio. Un interès que s’ha enfortit a partir de la visita que ha fet a Tarragona l’alcalde de Miami amb qui Ángel Arenas va mantenir una reunió de treball.

Arenas destaca que la ciutat es pot beneficiar de la seva proximitat amb Barcelona, a banda de plantejar la seva pròpia oferta patrimonial i gastronòmica.

Tot i explorar nous mercats estrangers, el gerent del Patronat Municipal de Turisme, diu que la prioritat internacional continua sent el visitant del sud de França. Admet que Tarragona té capacitat de créixer encara més turísticament i assegura que cal seguir treballant encara més en objectius com el potencial públic barceloní.

El gerent del patronat fa una valoració molt satisfactòria dels resultats del vídeo promocional de Tarragona amb 3 minuts de durada que s’ha fet viral a les xarxes. Explica que hi ha hagut 350 mil impressions i anuncia una segona fase de la campanya.

Si bé l’oferta turística de la ciutat de Tarragona es basa en el seu patrimoni, a la zona central de la Costa Daurada s’han fixat objectius concrets per captar visitants valencians.

Una representació de la Costa Daurada s’ha desplaçat a València per presentar un oferta turística diversa que atregui més enllà de l’escapada de cap de setmana o per visitar únicament el parc temàtic de Port Aventura. Benet Presas és el president del patronat de Turisme de Salou.

Els municipis de la Costa Daurada han organitzat un workshop amb més de 100 agents de viatges valencians inscrites.