Tarragona tindrà una base de dades sobre els comerços de la ciutat i una borsa de treball específica per aquest sector.
Són dos dels projectes que desenvoluparà un grup de 27 alumnes del cicle superior de Comerç i Màrqueting de l’Institut Vidal i Barraquer.
Aquest dimecres, l’Ajuntament i el centre educatiu han signat un conveni de col·laboració que es concretarà en diferents accions per dinamitzar el comerç de proximitat.
D’una banda es crearà una nova base de dades amb els establiments i serveis que hi ha a la ciutat a partir d’un acurat treball de camp a través d’enquestes a les botigues.
També es duran a terme treballs d’investigació per poder dinamitzar les compres en determinades zones i s’activarà una borsa de treball per professionals del sector i afavorir així la inserció laboral del col·lectiu.
L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha posat de relleu la tasca del Vidal i Barraquer per buscar l’excel·lència en l’àmbit del comerç i les seves aportacions a la ciutat.
El director de l’institut, Narcís Castañedo, ha afirmat que el seu compromís amb Tarragona és molt important i que un dels objectius és afavorir la inserció laboral.
Els 27 alumnes desenvoluparan els projectes en el marc d’una assignatura del cicle superior que cursen.