Tastar els millors productes locals mentre es reben nocions sobre la història i la cultura tarragonina.Ã?s l’objectiu dels Â?Tastets de ciutatÂ?, el nou producte turístic impulsat pel Patronat de Turisme de Tarragona i Auriga Serveis Culturals, i que ahir s’estrenava al Serrallo.Aquest diumenge, un grup de 15 persones participaven a la proposta, que ofereix un vermut amb productes o receptes locals al temps que es descobreix l’origen, l’evolució i els fets més curiosos del lloc. Per exemple, a la terrassa del restaurant Balandra, els participants van poder escoltar històries diverses del barri mariner, de la seva gastronomia i de la gent que hi viu. Barreja de gent d’aquí i d’altres municipis del voltant, però amb l’objectiu compartit d’aprendre més coses del Serrallo. Tot plegat, de la mà d’un guia. Aquest diumenge ho feia Jordi Salvadó, que explica que és una manera diferent de mostrar la ciutat, més enllà de les típiques rutes guiades. A banda, s’ofereixen dos tipus de degustacions més: el Tastet de Circ, on el turista coneix la història de l’espai fins arribar a la plaça de la Font actual i el Tastet de Catedral, on s’explica l’arquitectura i el passat medieval de Tarragona. Els Â?Tastets de ciutatÂ? es poden concertar fent una reserva prèvia a la web www.tastetsdeciutat.com. El preu és de 10 euros i es pot contractar en català, castellà, francès i anglès.