La firma holandesa que promourà el nou pla comercial que es projecta al pla parcial 10 dissenya un projecte que incorpora propostes ciutadanes. De fet, van obrir un concurs.  L’empresa va fer una crida a pública als veïns i veïnes de Tarragona per recollir propostes i noms per batejar aquesta futura àrea comercial de la ciutat, on s’havia d’implantar Ikea. Aquest mes de desembre es tancava la iniciativa. L’Ajuntament de Tarragona ha plantejat diferents inquietuds a la companyia a tenir en compte.

El govern municipal vol que l’espai es converteixi en pol d’atracció però que no s’entri en competència amb el comerç de proximitat. Una altra proposta que s’ha posat sobre la taula és la posada en marxa d’un hotel. El conseller de Territori, Xavi Puig, ha explicat a Tarragona Ràdio, que existeix un dèficit de places hoteleres a Tarragona. Si a la ciutat hi ha una oferta d’11 mil llits, la immensa majoria corresponen a càmpings.

Puig entén que es podria aprofitar la reactivació de la zona per instal·lar-hi un recinte hoteler ubicat entre la T-11 i l’Anella Mediterrània.

Puig ha explicat que les obres avancen a bon ritme i que la suspensió del POUM no afecta el projecte. Recorda que hi haurà un retorn important per a la ciutat i, en concret, per als barris de Ponent. Es milloraran i dignificaran els accessos i sortides de Camp Clar i Bonavista.