La delegació de tennis a Tarragona ja treballa pel nou any.
Volen posar en marxa una iniciativa que han vingut fent de forma puntual al llarg de la última temporada. És fer una competició entre els tennistes del territori que no tenen un nivell molt alt.
És vol omplir un buit que es tenia en aquest camp.
La idea sorgida del director esportiu de la delegació Fran Medina ha tingut una molt bona acceptació entre els clubs de casa nostra. Ara altres províncies volen implantar l’ idea
Lluis Yebra és el vicepresident de la federació catalana de tennis al camp de Tarragona
Yebra porta vuit mesos a la delegació , torna a Tarragona després d’ haver treballat com a tècnic a Mèxic amb la número 1 d’ aquell país
A estat en diferents clubs de la ciutat com el Tarragona o el tennis Park
