La delegació de tennis a Tarragona  ja treballa  pel nou any.

Volen posar en marxa una iniciativa que han vingut fent de forma puntual  al llarg de la última temporada. És fer una competició entre els  tennistes del territori que no tenen un nivell  molt alt.

És vol omplir un buit que es tenia en aquest camp.

La idea  sorgida del director esportiu de la delegació  Fran Medina ha tingut una molt bona acceptació entre els clubs de casa nostra. Ara altres províncies volen implantar l’ idea

Lluis  Yebra és el vicepresident de la federació catalana de tennis  al camp de Tarragona

 

Yebra  porta vuit mesos a la delegació , torna a Tarragona després d’ haver treballat com a tècnic a Mèxic amb la número 1 d’ aquell país

 

A estat en diferents clubs de la ciutat  com el Tarragona o el tennis Park