El Departament de Territori ha licitat les obres per a connectar la C-31B amb la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) del Port de Tarragona. Els treballs consisteixen en la construcció d’una rotonda de grans dimensions i es liciten per un import de 3,3 MEUR. Aquesta actuació s’emmarca en un acord de col·laboració entre la Generalitat, que licita i adjudicarà i executarà les obres, i l’Autoritat Portuària de Tarragona, que finançarà els treballs.
La nova rotonda, amb un diàmetre exterior de 96 metres, se situarà en l’encreuament entre la C-31B, la TV-3146 i el nou accés a la zona d’activitats logístiques (ZAL) del Port de Tarragona. L’obra també inclourà la formació dels ramals de connexió i tasques complementàries com els elements de drenatge, la restitució de serveis afectats, la senyalització, l’abalisament i l’enllumenat.
Aquesta actuació s’insereix en el pla especial d’infraestructures dels accessos a la ZAL del Port de Tarragona, un nou espai, dins del recinte portuari, destinat a activitats logístiques relacionades amb el tràfic marítim, que permetrà un increment de l’activitat del port i el desenvolupament d’espais per a naus i magatzems coberts.
Es preveu que els treballs comencin a finals d’any i tinguin un termini d’execució de 10 mesos.
Més notícies:
- Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
- L’Ajuntament i Tarragona Ràdio presenten el pòdcast ‘La Tecla a l’orella’
- Aquest Nàstic va de debò (2-0)
- La Jove descarrega el tercer 3 de 10 de la seva història, el primer a la plaça de la Vila
- L’ocupació turística a la Costa Daurada i l’Ebre arriba al 95% a l’agost després d’un juliol que va costar “d’arrencar”
