Kohan ha tornat després de superar una lesió a la mà que es va fer a la pretemporada, que el va obligar a passar pel quiròfan i que el va deixar de baixa fins a finals del 2025.

Kohan, després de participar en els primers quatre partits del 2026, davant Barbastre, Castelldefels, Hospitalet i Eivissa, explicava en una entrevista al TGN Esports de Tarragona Ràdio, com ha anat la recuperació i en quines sensacions va sortir del partit del passat diumenge al Serrallo davant el conjunt illenc.

Tomás Kohan analitza la situació de l’equip en aquesta Tercera FEB, on l’objectiu ha de ser cada dia treballar millor i no afluixar com està fent l’equip per estar a dalt a final de temporada.

El CBT es manté tercers a una victòria del primer i el segon classificat i aquest cap de setmana visitarà la pista del Mataró.