La Federació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona (AEHT) recupera la seva revista “A la carta”, després de vuit anys sense publicar-la. La revista suposa el retorn d’una eina de divulgació molt important per la Federació i tots els establiments associats.

El clàssic nascut l’any 1987 va aturar les seves publicacions el 2014 per motius econòmics. Ara, torna amb una periodicitat semestral, i busca convertir-se novament en una revista referent del sector i una finestra oberta per conèixer el sector i la seva activitat.

El president de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria, Frances Pintado, considera “A la carta” una manera d’informar els clients i visitants de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre sobre l’oferta gastronòmica i turística. Pintado ha detallat que a la revista s’hi podrà trobar una àmplia varietat de continguts, com les últimes notícies i projectes de la Federació, entrevistes a persones reconegudes del sector, o informació sobre canvis normatius i legals. Pintado ha recalcat la importància d’haver pogut recuperar la publicació.

“A la carta” és un projecte en el qual han col·laborat el Patronat de Turisme i la Diputació de Tarragona. L’acte de presentació també ha servit per fer entrega a la directora del Patronat de Turisme de la Diputació, Marta Farrero, de la jaqueta de xef, com a mostra d’agraïment al seu suport en els projectes de la Federació.