El projecte de tren turístic entre la Costa Daurada i l’Ebre busca la participació econòmica de les administracions
Ja hi ha una locomotora i alguns vagons de passatgers rehabilitats per al ‘Caspolino’, el primer servei de tren turístic de Catalunya.
La Fundació per a la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova porta més de 15 anys desenvolupant la idea d’un tren turístic que ja comença a prendre més que forma i vol ser una realitat el 2019. Circularà entre la Costa Daurada fins a Casp i recuperarà el nom antic de ‘Caspolino’.
El president de la fundació, Jordi Sasplugas, diu que cal la implicació de les administracions per aconseguir el finançament que falta, 1,3 milions d’euros.
Aquesta setmana, s’han reunit a Móra la Nova una seixantena de representants dels municipis per on travessa la línia R-15 i també representants dels consells comarcals, la Diputació de Tarragona, la Cambra de Comerç de Reus i el Port de Tarragona.


