Expotaku, el saló del manga de Tarragona, torna a la ciutat aquest cap de setmana i enguany celebra el seu 5è aniversari. Serà, com ja és tradicional, al recinte firal del Palau de Congressos, en el marc de la gira que fa aquest festival a arreu de l’Estat. El saló del Manga, molt consolidat i amb bona acollida entre el públic tarragoní, durarà fins diumenge i comptarà amb nombroses activitats i novetats. Enguany s’hi instal·larà la zona de videojoc més gran que s’hagi vist en un festival d’aquestes característiques a nivell de Catalunya. Aquest matí, a les 10, ho han presentat en RDP i ara en parlem amb el director de la gira, David Gaspar

Torna Expotaku, el saló del manga de Tarragona