Tarragona fa una aposta clara pel turisme familiar amb l’inici de les vacances escolars. Des del 2 de juliol fins al 5 de setembre, la ciutat gaudirà d’un programa ple d’activitats amb l’objectiu d’atreure l’interès el públic estranger i tarragoní. Totes les propostes són gratuïtes i giren al voltant del patrimoni i de la història de la ciutat
El cicle ‘Viatges en el temps’ torna amb força després de l’èxit de l’edició anterior i que va superar els 1.100 inscrits. Així les coses, el Patronat Municipal de Turisme posa de nou el focus en el públic familiar. I ho fa amb un programa d’activitats que permetran descobrir la ciutat d’una manera lúdica i divulgativa.
En total s’oferiran 8 propostes diferents programades en 63 sessions. Per exemple, es podrà gaudir d’espectacles de titelles i històries de carrer, participar en tallers creatius com la construcció de titelles o llànties, explorar l’univers amb propostes científiques, així com implicar-se en experiències interactives com rodar una pel·lícula o fer d’arqueòlegs. A més, hi ha dos escape rooms amb misteris i enigmes que fomenten el treball en equip. La consellera de Turisme, Montse Adan, explica que les activitats ajuden a descobrir Tarragona, la seva història i el seu llegat.
Totes les activitats són gratuïtes, però requereixen inscripció prèvia, que es podrà fer a partir del 23 de juny. A més es faran en diferents idiomes: català, castellà, anglès i francès.
- Toni Gabarri, quart fitxatge del Nàstic de Tarragona
- Tornen els ‘Viatges en el temps’ per gaudir en família
- Fòrum dels Barris presenta un nou projecte de ciutat per reforçar les xarxes comunitàries
- Primers passos per a dissenyar una llei metropolitana
- Les accions municipals al Nàstic i el futur cementiri civil, a debat en el darrer ple abans de les obres a la sala d’actes
