Tornen les ‘Nits a la Pèrgola’ del Serrallo tots els dissabtes del mes de juliol. Cinc grups faran gaudir al públic amb les tradicionals cantades d’havaneres. Els Pescadors de l’Escala seran els encarregats d’inaugurar el cicle aquest dissabte i el tancarà el 31 de juliol els Cremats.
Les ‘Nits a la Pèrgola’ permetran entre 150 i 200 persones gaudir de les millors havaneres a la Vila Marinera del Serrallo, en un acte cultural que celebra la seva vint-i-novena edició. Serà obligatori portar la mascareta posada i es garantiran les mesures anticontagi pel coronavirus.
El president del Port de Tarragona, Josep Maria Cruset, ha explicat, durant la presentació del cicle, que treballen per la recuperació econòmica de la institució i també per la cultural i emocional. Cruset ha manifestat que aquest tipus de cicles serveixen per curar-nos emocionalment després d’aquest últim any de pandèmia.
Per la seva banda, la directora de Port i Ciutat, Montse Adan, ha expressat que aposten per propostes innovadores com la celebrada recentment amb el títol d’Expressa’t’ o amb les més tradicionals per no oblidar les nostres arrels.
Dissabte 10 de juliol serà el torn pel grup Xató, el 17 pels tarragonins Sopa de Peix i el 24 de juliol per Neus Mar. Es podrà assistir gratuïtament sense necessitat de cita prèvia a la Pèrgola del Serrallo.
Més notícies:
- Més allà de la màgia amb Àleix Vidal
- Les obres de restauració de l’espai natural dels Prats d’Albinyana acabaran aquest any
- El carilló del mercat central, aturat un mes per tasques de manteniment
- Sants pateix cancel·lacions i retards un cop resolta l’avaria que ha obligat a aturar tot el servei de Rodalies
- El PP reitera la necessitat de regular l’entrada de camions a la Plaça de la Font