Torreforta acull aquest dimecres la segona edició del ‘Tast de Jocs. Jocs Educatius al carrer’.
La plaça Pilar Pradells s’ha omplert de propostes lúdiques i educatives per als alumnes de la ciutat i per a les famílies.
És una jornada educativa que té com a objectius oferir una proposta d’activitats extraescolars de qualitat, diversa i equitativa, contribuir a l’èxit educatiu d’infants i joves del municipi i connectar
la potència educativa del territori des d’una perspectiva d’educació a temps complet.
La jornada s’ha desenvolupat en dues sessions.
Al matí, de 10 a 12 h, a la plaça Pilar Pradells, els jocs s’han dedicat als centres educatius, amb
jocs de taula educatius d’àmbit lingüístic, matemàtic, simbòlic i abstracte.
A la tarda, el mateix espai estarà dedicat a les famílies on trobaran 10 jocs de taula amb la temàtica de “L’illa dels Jocs” dividida en tres parts: les muntanyes, on s’ubicaran els jocs de taula de tipus lingüístic, l’aigua que representarà l’àmbit matemàtic, i finalment les palmeres, on situaran els jocs de taula de caràcter abstracte.
La jornada està emmarcada dins el Pla Educatiu d’Entorn de Tarragona.
Aquest curs escolar s’ha iniciat el grup de treball “Ponent juga” on el professorat de les escoles de Ponent fan formació sobre els jocs de taula, la seva aplicació en els centres educatius i en les famílies de l’alumnat.