El Nàstic 2025/2026 es presenta avui davant la seva afició. Ho farà una temporada més amb la disputa de la setzena edició del Trofeu Ciutat de Tarragona.
Després d’un total de dotze fitxatges, el club dona la plantilla pràcticament per tancada tal com reconeixia Noé Calleja, director esportiu del club. L’últim en incorporar-se de manera oficial ha sigut el camerunès Wilfred Kaptoum.
L’equip buscarà aquesta nit davant un rival de superior categoria com el Real Saragossa, les bones sensacions que encara no ha trobat en els dos primers partits amistosos de la pretemporada. Un partit que és un clàssic de gairebé cada estiu a Tarragona davant l’equip aragonès, i en el qual l’entrenador del Nàstic, Luis César seguirà examinant als seus jugadors en l’equador de la pretemporada.
Després del partit d’aquest vespre, el Nàstic encara té cinc partits més de preparació abans d’arrencar la lliga el 31 d’agost a casa davant l’Algeciras CF.
El partit es disputarà a les 20:30 i es podrà seguir en directe a la sintonia de Tarragona Ràdio.