Un operari ha resultat ferit aquest dilluns al vespre després que el vehicle que conduïa hagi xocat amb un tren de mercaderies al Port de Tarragona.
Els fets han passat poc abans de les vuit del vespre al Moll d’Aragó, a l’alçada d’una nau d’emmagatzematge de l’empresa Schwartz-Hautmont. Fonts del Port han apuntat a l’ACN que la col·lisió s’ha produït entre un tren que accedia a carregar carbó i un turisme conduït per un operari.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha traslladat l’home en ambulància a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona en estat menys greu. L’incident ha mobilitzat diverses patrulles dels Bombers i de la policia portuària.
També dos ferits lleus arran d’un accident entre quatre turisme i una motocicleta. Va passar cap a quarts de set del vespre d’aquest dilluns a l’A-27, a la confluència amb l’antiga N-340 a l’altura del barri d’Icomar. La via es va haver de tallar durant tres hores.
I, d’altra banda, dues persones ferides en una topada entre dos vehicles a l’A-7. L’accident ha tingut lloc a l’A-7 a Tarragona en sentit València, al punt quilomètric 1160, poc després de les sis de la tarda. Tres dotacions de Bombers han treballat al lloc dels fets per rescatar a les dues persones que havien quedat atrapades a l’interior dels vehicles.
Els ferits ja han estat evacuats a l’hospital Joan XXIII de Tarragona.
La carretera s’ha tallat en sentit sud i s’han produït retencions durant un parell de quilòmetres.

