Tres detinguts in fraganti mentre robaven de nit en un comerç del carrer Merceria, a la Part Alta. Segons informa el cos policial, els fets han tingut lloc aquesta passada matinada. Els arrestats són un menor i dos homes, de 18 i 20 anys, ambdós de nacionalitat espanyola i sense domicili conegut. Es dona el cas que dimarts al migdia aquests tres individus ja els van desallotjar d’un edifici de la plaça d’en Ripoll que pretenien ocupar il·legalment. En aquella ocasió la policia només els va identificar.
Al voltant de les quatre de la matinada, una patrulla que efectuava tasques de prevenció de delictes en el marc del dispositiu VIBIO a la Part Alta de Tarragona, va observar com algú havia forçat la persiana metàl·lica d’un establiment comercial ubicat al carrer Merceria. Els agents van adonar-se que des de l’interior algú estava fent força per impedir que poguessin obrir-la. Amb el suport d’una altra patrulla, es va poder accedir dins del local, moment en què van constar que la caixa enregistradora havia estat forçada. Uns instants després, els mossos van localitzar els tres detinguts, que s’havien amagat a les plantes superiors de l’edifici. Els lladres havien preparat algunes bosses amb aliments i diversos objectes que pretenien sostraure d’aquest establiment.
Està previst que el menor passi en les properes hores a disposició de la Fiscalia de Menors, mentre que els altres dos detinguts ho facin davant el jutjat en funcions de guàrdia de Tarragona.

