Aquest dimecres es dona el tret de sortida a la quarta edició de Transvers, el Festival de Poesia de Tarragona. S’allargarà fins diumenge i comptarà amb una desena d’activitats repartides en diversos espais de la ciutat.
Des d’aquest dimecres i fins diumenge, s’oferiran activitats com tallers, presentacions, espectacles, micro obert o visites guiades. La nova edició reafirma el caràcter inclusiu, participatiu i compromès del festival, amb propostes pensades per a públics diversos. En aquesta quarta edició es redobla també el compromís amb el talent local, amb una programació que dona veu a creadores, artistes i col·lectius de Tarragona.
Destaca la inauguració amb la veu de poetes joves emergents i un grup de música contemporània en espai patrimonial. Enguany, la poesia prendrà protagonisme en espais de la ciutat com l’Amfiteatre, Casa Canals i la Volta del Circ. Des de Transvers pretenen donar a conèixer el patrimoni poètic català i tarragoní. Anna Gisbert és la presidenta de l’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes.
Altres espais que acolliran activitats són el Teatret del Serrallo, la Sala d’actes de l’ONCE, la cerveseria Twins o el Local Talent Local.
El festival, ol’organitza l’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes i compta amb una vintena d’entitats col·laboradores
- En Comú Podem reclama una actuació urgent davant ‘la proliferació’ de rates a l’entorn de Joan XXIII
- Xisco Campos: “Tothom qui es posi la samarreta del Nàstic l’ha d’honorar”
- L’11a Tàrraco Aigües Obertes incorporarà recorreguts adaptats per a persones amb discapacitat
- La Jove busca fer un pas colossal amb el castell de 10 per Sant Fèlix
- Obertes les convocatòries de subvencions per a activitats i la promoció esportiva local
