Aquest cap de setmana arrenca el futbol territorial. La categoria on hi haura mes representació tarragonina és la tercera catalana.

En un grup, hi serà el Sant Salvador i el Torreforta a l’ altre, els 2 equips de Bonavista, el Racing i el Cultural. La Floresta l’ icomar , el Camp Clar i l’ Escola Sp i SP .

 

Hi ha dos equips als que és mirara amb lupa,el Torreforta i el Racing , tots dos han baixat enguany i seran els rivals a batre.

Els primers, mantenen part del bloc i a mésd s’ han reforçat. El seu tècnic francisco javier torres diu sense embuts que seran un rival que a de estar a dalt .

Apunta que s’ ho han de guanyar al camp i que no val ni el nom ni el fet anys passats

 

 

 

El Racing és una incognita, ha canviat l’ entrenador i tota la plantilla.

El nou inquili de la banqueta tarragoni. Diu que arriben a la lliga amb bones sensacions però també alerta i demana tranquilitat per si al principi no arriben els resultats.

 

la segona i primera catalana s’ ha quedat orfa d’ equips de la propia ciutat