UGT fa una crida a votar pels drets a les eleccions generals del 23 de juliol. El sindicat ha posat en valor els avenços que s’han fet durant aquesta legislatura en matèria laboral.
Votar drets és el missatge que des del sindicat llancen per als propers comicis. La pujada del salari mínim interprofessional, la pujada de les pensions o la reforma laboral són algunes de les mesures que han destacat.
El secretari general d’UGT Catalunya, Camil Ros, fa una crida des de Tarragona a la mobilització del vot i lamenta que un govern de dretes comportaria retallades i un retrocés dels drets assolits.
Ros assegura que “hi ha camí per recórrer” i aposta que cal un camí gradual cap al tot per assolir plenament els avenços. A les portes de la campanya electoral, UGT ha celebrat aquest dimarts l’assemblea de delegats i delegades a Tarragona. El sindicat celebrarà una gran assemblea el 14 de juliol.
Més notícies:
- La Mostra de Teatre Jove arriba a la 33a edició amb 12 companyies, quatre de les quals hi debutaran
- La Guàrdia Urbana intensifica el control per reduir les distraccions al volant
- Surt a licitació la rehabilitació del ferm de diversos carrers
- Professionals sanitaris i pacients comparteixen coneixements per afrontar la malaltia de Parkinson
- La Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona desmenteix que el parc de lloguer estigui en mans de grans tenidors

