Fins aquest diumenge 19 de juny, estan obertes les inscripcions en aquesta formació, que organitza Tarragona Impulsa i que vol ser un programa d’acompanyament a l’emprenedoria en projectes socials. L’edició del TESS 2022 començarà el 29 de juny.
El TESS és un programa de 33 hores i gratuït que compta amb la col·laboració de CoopCamp, tant en la formació com amb l’acompanyament i assessorament tècnic. Són 11 sessions formatives presencials enfocades en la consolidació de les idees de negoci de les persones participants, i també en l’acompanyament tècnic dels equips de Tarragona Impulsa i CoopCamp.
Els millors projectes del programa podran optar a una beca a l’emprenedoria, que consisteix en un ajut econòmic directe per a la creació i posada en marxa del projecte. També es posa al seu abast, el seguiment i l’acompanyament per part dels equips tècnics de CoopCamp i Tarragona Impulsa durant el període de consolidació. Més informació i inscripcions
Més notícies:
- L’Ajuntament de Tarragona fa front a l’Abandonament Escolar Prematur
- Tarragona aprova el pressupost de 2026, el tercer del mandat
- Prova d’ambició per al Nàstic de Cristóbal Parralo
- La Costa Daurada celebra un workshop a Manchester per reforçar el vincle amb el mercat britànic
- Doble repte pel CV Sant Pere i Sant Pau

