Una dona de 57 anys de nacionalitat alemanya ha mort aquest dimarts a causa d’un xoc frontal entre dos cotxes a l’enllaç de l’AP-7 amb la C-14 a Vila-seca. L’accident també ha deixat sis persones ferides.
Segons informa el Servei Català de Trànsit, la víctima mortal de l’accident, és la passatgera davantera d’un dels dos vehicles. De les sis persones que han quedat ferides n’hi ha cinc de greus, dues de les quals traslladades a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, dues més a l’Hospital de Reus i la cinquena a l’Hospital Santa Tecla de Tarragona. En aquest últim hospital s’ha ingressat la sisena persona ferida, que ha sofert lesions de caràcter lleu.
El sinistre viari s’ha registrat al punt quilomètric 257 de l’AP-7 a Vila-seca, al ramal d’incorporació i de sortida que connecta l’AP-7 amb la C-14.
Arran de l’accident, que ha obligat a tallar aquest ramal que enllaça l’AP-7 amb la C-14, s’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions de Bombers i tres unitats terrestres i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques.
Amb la víctima mortal d’aquest accident, són 61 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes enguany segons dades provisionals de Trànsit.