No és una bona recta final de pretemporada del Nàstic per l’allau de jugadors de baixa, alguns amb molèsties, altres lesionats i altres amb excés de minuts de joc en els diferents partits amistosos.

Els tres darrers partits davant els tres filials l’equip ha hagut de fer servir jugadors del filial, aquest dissabte en van jugar fins a sis l’equip titular, el porter Juanki, Barrés, Rubén, Teo Pozo, Cifu i Aguzzi. Els partits a València i Vila-real no van poder fer tots els canvis per les baixes.

L’equip sense poder tenir tots els jugadors ha anat perdent part d’aquelles bones sensacions que ens havia deixat davant Olot, Girona i Huesca. Aquest dissabte al camp del filial de l’Espanyol ha tornat a ser un Nàstic gris sense idees i fins i tot un una mica cansat i accelerat en jugades en cal tenir més calma.

Res preocupant, perquè el Nàstic és un equip nou, i tot apunta que per diumenge que ve davant el Real Zaragoza hi haurà un equip de garanties.

L’entrenador del Nàstic, Xisco Campos, vol transmetre tranquil·litat cara el debut en lliga.