Un nou web dedicat al turisme familiar ofereix prop de 400 activitats per a totes les edats en espais del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. El portal escapaambnens.com, planteja activitats en cinc categories diferents: cultura, natura, aventura, escapades al parc i escapades de pícnic.
Concretament, s’hi poden trobar propostes com ara excursions a peu, rutes a gorgs o visites culturals. La iniciativa empresarial dels periodistes Sergi Casado i Mar Cirera es posa amb marxa amb voluntat de facilitar i agilitzar la planificació d’escapades familiars.
Destaquen també que permetrà donar a conèixer no només els espais emblemàtics de la demarcació i del Camp de Tarragona, sinó també aquells que continuen sent desconeguts per la majoria.
Més notícies:
- PETS ROCK FEST a Lo Submarino
- La 5a Festa de l’Hamburguesa arriba aquest dissabte al Mercat Central
- En marxa una campanya de control de bicis, motos, ciclomotors i VMP
- Els moviments dels Minubús Intergalàctic arriba a Lo Submarino
- El pensament crític al voltant de la crisi climàtica i els drets culturals protagonitzen una nova edició del cicle Cultura o Extinció

