El Centre de Recollida i Acollida d’Animals Municipal de Tarragona (CRAAMT), amb el suport de l’Ajuntament i la conselleria de Benestar Animal; ha organitzat una activitat lúdica, familiar i solidària el proper dissabte 8 de novembre; amb l’objectiu de promoure l’adopció responsable, fomentar el respecte, així com donar visibilitat als gossos en adopció del centre.
L’activitat iniciarà a les 10h als jardins del Camp de Mart, davant del pipicà i es proposa fer un recorregut circular d’uns 6km, anant pel Camí del Nàstic, la Vall de l’Arrabassada i el Passeig Marítim, fins a tornar al punt d’inici.
Hi podran participar tant persones voluntàries, com famílies amb els seus propis animals de companyia, i també qui vulgui acompanyant els gossos del CRAAMT que estiguin preparats per sortir a passejar.
En finalitzar es farà una foto de grup, un breu parlament de l’organització, una exhibició de la unitat canina de la Guàrdia Urbana de Tarragona (GUT), una desfilada de gossos en adopció i hi haurà estands de les associacions i entitats col·laboradores, amb obsequis per a tots els gossos participants.
- El talent tarragoní d’entitats i músics s’aplega per festejar els 40 anys de Tarragona Ràdio
- Cop de puny sobre la taula del Nàstic (1-2)
- 33 detinguts i prop de 110 denunciats en el dispositiu Kanpai contra la multireincidència al Camp de Tarragona
- Cristóbal Parralo: “Madrid és un lloc on donar un cop a sobre de la taula seria important”
- Jordi Mariné era més que un gregari, no tenia males cares per a ningú
